Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Νύχτες σιωπής που κραυγάζουν...

Υπάρχουν νύχτες σιωπηλές, νύχτες που οι σιωπές είναι τόσο δυνατές. Αγαπώ τις νύχτες, όταν το σκοτάδι γίνεται ένα πάνω μου, όταν με τυλίγει, με αγκαλιάζει και με βυθίζει στη δίνη του.


Υπάρχουν βράδια που οι σκέψεις μου ταξιδεύουν κάπου εκεί κοντά σου, προσπαθώντας να συναντηθεί το βλέμμα μου με το δικό σου, να νιώσω το χτύπο της καρδιάς σου, τη φλέβα στο λαιμό σου, την αναπνοή σου να μη διακόπτεται από ήχους παράλληλους, αυτούς που σε φοβίζουν. Προσπαθώ να ακολουθήσω σα σκιά τα βήματά σου χωρίς να μπω εμπόδιο στην επόμενη κίνησή σου. Να αγγίξω αυτά τα άψυχα δίνοντάς τους ζωή με την αφή και χρώμα με τη ματιά μου. Προσπαθώ να ακούσω τη σκέψη σου που αργότερα θα γίνει πράξη και να αποτρέψω αυτό που μπορεί να σε πονέσει ή να σε παρασύρει σε μονοπάτια γεμάτα λακούβες από λάσπη και βρωμιά. Να γίνω ένα με τη γουλιά από το οινόπνευμα που σου καίει τα σωθικά, οδηγώντας σε ένα κόσμο πρωτόγνωρο και ξέγνοιαστο, όπου κακοί λύκοι και κοκκινοσκουφίτσες δεν υπάρχουν. Σε έναν κόσμο που οι επιλογές σου δε θα είναι ταυτόσημες με τον κίνδυνο επειδή δεν έχεις άλλο μονοπάτι να διαβείς, μα ταυτόσημες με όσα κάποτε ονειρεύτηκες. Όνειρα που κάποιοι αποφάσισαν να σου σκοτώσουν βίαια αφήνοντάς σε χωρίς αύριο, χωρίς ελπίδα, χωρίς πνοή.


Μα μέσα σε όλο αυτό το σκοτάδι μπορώ και διακρίνω το πάθος, το φως, την ανάγκη για ζωή, τη θέληση για μοίρασμα, την κραυγή και την αγωνία για όλα αυτά που αξίζουν, αφήνοντας όλα εκείνα που μίσησες όσο την ίδια σου τη ζωή. Ακολούθησέ τα, βήμα προς βήμα. Το φως δεν είναι μακριά.


Φτάνεις. Το ξέρω.


Το νιώθω μέσα στις σιωπές σου κι ας μην το πίστεψες ποτέ.


Μη φοβάσαι το σκοτάδι... είμαι εδώ...


15 σχόλια:

mariposa είπε...

το σκοταδι ειναι υπουλο και μπορει να σε παραπλανησει..δεν βλεπεις ποτε καθαρα στο σκοταδι..

να προσεχεις..καλημερα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ψηλάφισα λίγο την μορφή σου στο σκοτάδι..
Και μετά χάθηκες.
Γιατί όλο χάνεσαι???
Καλησπέρα

b|a|s|n\i/a είπε...

ότι νοιώθουμε δεν το φοβόμαστε.
αν και πλέον δεν ξέρω πότε να φοβάμαι. στο φως. ή στο σκοτάδι. μα πάντα νοιώθουμε.
καλές γιορτές να έχεις. αληθινά όμορφη ανάσταση. φιλιά σου πολλά!

Prisoned Soul είπε...

Τι όμορφο... Πράγματι η νύχτα μας δίνει την ευκαιρία να δούμε και να νιώσουμε κάποια πράγματα πιο καθαρά. Δεν χρειάζεται ο φόβος, το σκοτάδι ξέρει και καλύπτει καλά κάθε ατέλεια, κάθε λάθος...

Πολύ ωραίο blog!

ruth_less είπε...

Υάδα μου
εύχομαι σύντομα να βγει στο φως και να περπατήσετε μαζί!

Καλή Ανάσταση καλή μου και νάσαι καλά εύχομαι. Τα φιλιά μου :)

προφήτηs είπε...

αυτή η αίσθηση είναι... είναι...

ξέρεις ότι είναι εκεί, ξέρεις ότι πάντα θα είναι εκεί συνοδοιπόρος, ακόμα κ αν λες ότι πας μόνος μέσα στον κόσμο... όμως η σκιά αυτή είναι εκεί... γτ αυτό σου δίνει ζωή, γτ... αυτή η αίσθηση είναι δυο ανθρώπων μαζί...

καλό βράδυ να έχεις

Υάδα είπε...

@ mariposa

νομίζω πως το "σκοτάδι" της ημέρας είναι δυσκολότερα προσβάσιμο από αυτό της νύχτας, γιατί τη νύχτα τα μάτια τα έχεις ανοιχτά για να τα δεις όλα καθαρά, ενώ τη μέρα ο ήλιος σε τυφλώνει και τα έχεις μισάνοιχτα...

Καλό σου βράδυ :-)

Υάδα είπε...

@ ΦΟΥΛΗ

χάνομαι πολλές φορές, το ξέρω. Δεν το κάνω εσκεμμένα όμως. Πολλές φορές δεν έχω κάτι να γράψω και όταν το κάνω, κυλούν οι λέξεις από μέσα μου σαν νεράκι..

Σε φιλώ. Καλό σου βράδυ :-)

Υάδα είπε...

@ b|a|s|n\i/a

κι εγώ πολλές φορές προσπαθώ να καταλάβω πότε φοβάμαι. Πολλές στιγμές είμαστε δέσμιοι των θέλω μας. Τελικά αληθινή ελευθερία δεν υπάρχει..

Καλή Ανάσταση Βασίλη μου. Ό,τι ομορφότερο να υπάρχει πάντα στη ζωή σου!

Καλό βράδυ :-)

Υάδα είπε...

@ Prisoned Soul

πιστεύω πως το σκοτάδι φανερώνει κάθε ατέλεια.. Δε ξέρω τη χρονική στιγμή που υιοθέτησα αυτήν την αντίληψη..

Καλώς όρισες στο χώρο μου. Καλό σου βράδυ :-)

Υάδα είπε...

@ ruth_less μου

καθρεφτάκι μου ελπίζω να μπορώ να βλέπω καθαρά πάντα είτε τη μέρα είτε τη νύχτα. Η ζωή συνεχίζεται, κρατώντας όσα αξίζουν..

Καλή Ανάσταση ψυχή μου. Να χαμογελάς και η ζωή σου να είναι γεμάτη από όσα ονειρεύεσαι. Σε φιλώ. Καλό σου βράδυ :-)

Υάδα είπε...

@ προφήτη

μια σκιά πάντα μας ακολουθεί ή πάντα ακολουθούμε κάτι άλλο σαν σκιά.. Νόμος της φύσης; Δε ξέρω, πάντως υφίσταται..

Να είσαι καλά. Καλό σου βράδυ :-)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Το σκοτάδι και η σιωπή είναι ο καλύτερος σύνδεσμος με το σύμπαν. Για να αφήσει κανείς το πνεύμα του να γίνει ένα με τον όλον και να αντλήσει δύναμη και γαλήνη απ΄την αστείρευτη πηγή που συνθέτη τις επιθυμίες σε αποτελέσματα.

Καλό Πάσχα με χαρούμενες σκέψεις.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))

Μικρές ανάσες είπε...

Το πιο επικίνδυνο σκοτάδι είναι αυτό που κουβαλάμε μέσα μας, όσο το αναγνωρίζουμε, βρίσκουμε και τον τρόπο να το αντιμεταπίσουμε... ελπιζω