Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Tabula rasa

- Τί έγινε με το βιβλίο που διάβαζες;
- Ακόμα το διαβάζω.

- Τελειώνει;

- Δεν ξέρω ακόμα.

- Τι εννοείς πως δεν ξέρεις ακόμα;

- Εννοώ πως κάθε φορά που πιστεύω πως φτάνω στο τέλος, όλο και μία σελίδα προστίθεται. Και το παράξενο είναι πως η κάθε σελίδα είναι λευκή.


- Χμμ.. Πώς γίνεται αυτό; - Δε γνωρίζω. Ειλικρινά δε γνωρίζω. Είναι πολύ παράξενο όλο αυτό.
- Είναι όντως παράξενο...
- Το μόνο που θέλω, είναι να αλλάξω σελίδα ώστε να μάθω τί θα γίνει μετά...


Καλημέρα να έχουμε και καλή ... πολύ καλή εβδομάδα


18 σχόλια:

Unknown είπε...

οι λευκες σελιδες της ζωης...μακαρι να γεμιζαν απο χαρες χαμογελα και ευτυχισμενες στιγμες

δεν θελουμε αλλο πονο αλλη λυπη αλλο καημο

εμενα με εχουν κουρασει...

καλημεραααα!!!

Masterpcm είπε...

Έχετε ακουστά για τη Σινική μελάνη;
Μήπως να το βλέπατε κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες το λευκό χαρτί;

Καλημέρες, καλή εβδομάδα

Valisia είπε...

Ένας φίλος μου,πρώην καπνιστής
(και νυν καπνιστής)είχε βρεθεί σε ένα βενζινάδικο της Αγγλίας και πάνω σε ένα σκαμπό βρήκε ένα βιβλίο:Πώς να κόψετε το κάπνισμα.
Υπήρχε λοιπόν ένα κεφάλαιο,το όποιο είχε τον εξής τίτλο:Tα αρνητικά στοιχεία μόλις κόψετε το κάπνισμα.
Γυρνούσες σελίδα κι είχε μια λευκή σελίδα.

Αφήστε μερικά κεφάλαια έτσι.Ίσως είναι για καλό.

Cosmos είπε...

Αν όλες οι σελίδες είναι κενές, υπάρχει πρόβλημα!
Αν απλώς δείχνουν σα κενές αλλά με ειδικό τρόπο γράφουν κάτι, τότε είναι περίεργο αλλά πρέπει οπωσδήποτε να βρεις τον τρόπο να τις διαβάσεις.

Όπως και να έχει, αν είναι όλες κενές ως τώρα, θα το δεις πολύ γρήγορα όλο το βιβλίο και δεν θα έχει και νόημα τελικά.

Μήπως όμως δεν είναι βιβλίο αλλά μεγάλο τετράδιο;
Μήπως είναι κενό γιατί ο ρόλος του είναι να γράψεις εσύ ότι θες;

b|a|s|n\i/a είπε...

πάρε μπογιές και ζωγράφισε ότι αγαπά η ψυχή σου.
καλημέρα! με μία πολύχρωμη εβδομάδα!

Lefki είπε...

Χμμμ...
Η λευκή σελίδα προστίθεται αυτομάτως?
Μπορεί να είναι κακό. Δλδ από την άποψη πως δεν έχει τπτ για μετά. Άρα απλά σταματάς να διαβάζεις.
Αν όμως το δούμε αισιόδοξα, μια αυτομάτως προστιθέμενη λευκή σελίδα σου δίνει τη δυνατότητα να γράψεις εσύ κατά πώς φαντάζεσαι ή θες τη συνέχεια.
Όπως και να το δεις, κέρδος είναι!
:))

vague είπε...

Μια λευκή σελίδα είναι μαγική. Είναι ταξίδι στο μέλλον πριν ακόμα γραφτεί η ιστορία και όταν όλα τα ενδεχόμενα είναι ακόμα ανοιχτά. Είσαι ένα βήμα πιο μπροστά, περιμένοντας τα γεγονότα να συμβούν και να γεμίσουν τη σελίδα.

ruth_less είπε...

Δεν θα σε παραμυθιάσω καλή μου. Οι λευκές σελίδες του τίποτα όταν είναι πολλές συνεχόμενες μας απογοητεύουν. Από την άλλη, είναι καλές σαν ένα μεγάλο διάλειμμα ανασυγκρότησης... που όπως είπες στο προηγούμενο σχόλιο σου αυτό είναι που περνάς. Ανασυγκροτήσου λοιπόν και εύχομαι σύντομα να "ζωγραφίσεις" με τις λέξεις τις πιο όμορφες εικόνες.

Σε αγκαλιάζω γλυκά:)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Νομίζω ότι το πρωί,είναι λευκή η σελίδα άλλα, αργά το βράδυ γεμίζει...
Καλό βράδυ ΥΑΔΑ μου

Υάδα είπε...

@ σιωπηλέ,

θα τις γεμίσουμε, πού θα πάει?!

Υπομονή χρειάζεται μόνο και θέληση :-)

Καλό σου βράδυ

Υάδα είπε...

@ Masterpcm,

ακουστά την έχω, έχω και στο γραφείο μου ένα δώρο με πένα και σινική μελάνη, αλλά τα έχω σαν διακοσμητικά ;-)

Κάπως έτσι βλέπω τις κενές σελίδες. Ή μάλλον για να είμαι πιο συγκεκριμένη, τις λευκές σελίδες, γιατί κενές δεν είναι. Θέλουν να προσθέσω εικόνες και ανάσες :-)

Καλό σου βράδυ

Υάδα είπε...

@ Valisia,

Ευτυχώς που το βιβλίο που διαβάζω είναι της ζωής και όχι της αποτοξίνωσης από κακές συνήθειες. ;-)

Έχω ένα ελάττωμα (ανάμεσα στα δεκάδες).. Δεν μπορώ να αφήνω τις στιγμές να περνούν επιφανειακά. Προτιμώ να τις χρωματίζω, ή έστω να τις χρωματίζουν άλλοι για εμένα.

Καλό σας βράδυ :-))

Υάδα είπε...

@ Cosmos,

έχω την αίσθηση ότι κάποιες από αυτές γράφουν κάτι που προς το παρόν όσες υποθέσεις κι αν κάνω, καταλήγουν σε σταυροδρόμι. Ελπίζω να έρθει η στιγμή να καταφέρω να τις αποκρυπτογραφήσω και γιατί όχι, να γράψω σε αυτές..

Καλό βραδάκι να έχεις :-))

Υάδα είπε...

b|a|s|n\i/a μου και πάλι πολύχρονος να είσαι,

ό,τι αγαπά η ψυχή μου;; Χμμ... αυτό έκανα μέχρι τώρα και νομίζω πως δε χρειάζεται να αλλάξω πορεία.

Να είσαι καλά. Καλό σου βράδυ και εύχομαι να περάσεις υπέροχα και αυτήν τη μέρα :-))

Υάδα είπε...

@ Λευκή καλησπέρα και καλώς όρισες,

οι λευκές σελίδες προστίθενται αυτομάτως. Το καλό σε αυτό είναι πως ανάμεσά τους υπάρχουν και γεμάτες με λέξεις, εικόνες, ήχους και ανάσες. Αυτό μάλλον σημαίνει πως βρίσκομαι σε καλό δρόμο. Μάλλον καλούμαι να τις ορίσω εγώ. Ποιος ξέρει; Θα δείξει η πορεία..

Να είσαι καλά. Καλό σου βράδυ :-))

Υάδα είπε...

@ Συνοδοιπόρε,

Λες να είμαι πιο μπροστά; Ξέρεις τί θα προτιμούσα; Να μπορούσα να είμαι on time και να ζούσα λίγο πιο έντονα την καθημερινότητά μου. Να κάνω πράγματα που θα με γέμιζαν, τόσο εμένα όσο και τις σελίδες αυτού του βιβλίου.

Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά. Παντού και πάντα. Έτσι δεν είναι;

Καλό σου βράδυ. Να είσαικαλά :-))

Υάδα είπε...

@ ruth_less μου,

Νιώθω αυτήν την περίοδο αυτήν την ανασυγκρότηση. Δεν την επεδίωξα. Μόνη της ήρθε στη ζωή μου. Ένιωθα πως είχα περάσει από αυτό το στάδιο πριν λίγο καιρό. Αλλά μάλλον ξαναήρθε η ανάγκη από μόνη της. Ποιος ξέρει;

Ξέρεις τι λαχταράω όσο τίποτε άλλο. Να ξημερώσει σύντομα η μέρα που θα μπορώ να έρχομαι εδώ, στο δικό μου καταφύγιο και τα πάντα (τα πάντα όμως) να είναι τόσο φωτεινά, ώστε όσοι θα είστε εδώ και μαζί θα μοιραζόμαστε στιγμές τις καθημερινότητάς μας, να μπορέσετε να καταλάβετε τη διαφορά.

Θα έρθει όμως, το νιώθω.

Σε φιλώ γλυκά ψυχή μου :-))

Υάδα είπε...

@ ΦΟΥΛΗ μου,

λες ε;

Θα γεμίσει άραγε; Θα μπορέσω να τη χρωματίσω; Να βάλω εικόνες περισσότερες από αυτές του γραφείου και της δουλειάς;

Άσε που ο ύπνος μου είναι ακατάστατος. Για μια ακόμη φορά... Με τις κότες ξυπνάω κάθε μέρα, χωρίς ξυπνητήρι. Τί πράγμα και τούτο!!!

Σε φιλώ. Καλό σου βραδάκι :-))