Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Γιατρέ μου...


Η Άνοιξη ως εποχή είναι γνωστό ότι επηρεάζει κάθε ον πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Από τους ανθρώπους μέχρι τα ζώα και τα φυτά. Στους ανθρώπους τα συμπτώματα πέραν των αλλεργιών είναι η διάχυτη επιθυμία για απόδραση από το καθήκον και την καθημερινότητα, η τάση να είσαι αργόσχολος/η και όλα αυτά σε συνδυασμό με τα ταξίδια του μυαλού κάνουν την κατάσταση εκρηκτική.

Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκομαι τις τελευταί
ες μέρες. Θα μου πεις, δε σου έφτασαν οι μέρες που πήρες άδεια και εξαφανίστηκες από το κλεινόν άστυ; Όχι, δε μου ήταν αρκετές. Τί να κάνω; Εδώ και δύο μέρες στο γραφείο, νιώθω πως με έχουν κλείσει σε ένα γυάλινο κλουβί και προσπαθώ με κάθε τρόπο να αποδράσω. Η καρέκλα μοιάζει με ηλεκτρική, είμαι σε συνεχή υπερένταση και ΔΕΝ μπορώ να συγκεντρωθώ όσο κι αν προσπαθώ (λέμε τώρα.. ).Το παλεύω αλλά ματαιότης ματαιοτήτων. Αντιμετωπίζω τα διάφορα ευτράπελα της δουλειάς με απίστευτη ελαφρότητα, που κάτω υπό άλλες συνθήκες θα αντιδρούσα εντελώς διαφορετικά. Κοιτάζω συνεχώς στο παράθυρο έξω και παρά τα κτίρια που υπάρχουν απέναντι, δεξιά και αριστερά βρίσκω δρόμους διαφυγής, κάτι σαν την super woman. Γιατρέ μου θα τα βγάλω πέρα;

Ξέρεις τί έπαθα σήμερα; Είχα ανοίξει ένα πρόγραμμα στο pc και τα λεπτά περνούσαν. Υποτίθεται πως έπρεπε να ανοίξει ένα άλλο παράθυρο για να ξεκινήσει η εφαρμογή κι εγώ περίμενα και περίμενα και ξαναπερίμενα. Μετά από περίπου 5 - 7 λεπτά αναμονής, συνειδητοποίησα πως δεν είχα πατήσει το enter. Πφφφφφ... Εντελώς πληροφοριακά να σε ενημερώσω πως οι ανταύγειες στα μαλλιά μου έγιναν πριν περίπου 2 εβδομάδες και δεν έχουν άμεση επαφή με τη ρίζα τους.

Είμαι η Υάδα και είμαι καλά (?!)

Τί θα κάνω γιατρέ μου; Μπορείς να μου πεις; Και σαν να μην έφτανε αυτό, το lap top στο σπίτι μάλλον ερωτεύτηκε αλλοδαπό/ή και μαθαίνει ξένες γλώσσες. Μέχρι και χθες το βράδυ, πατώντας alt + shift η γλώσσα εναλλασσόταν από Αγγλικά σε Ελληνικά και τούμπαλιν. Σήμερα έχουν προστεθεί άλλες δύο γλώσσες, Τσέχικα και Κορεάτικα. Δεν ξέρω αν γι' αυτό ευθύνεται η Άνοιξη ή οι δυνάμεις του σύμπαντος. Μάλλον όμως όλα έχουν συνωμοτήσει εναντίον μου. Δεν εξηγείται διαφορετικά.

Και να σκεφτείς πως η Άνοιξη θέλει κάτι περισσότερο από ένα μήνα για να φύγει. Τί θα γίνει μέχρι τότε;


10 σχόλια:

Masterpcm είπε...

Μην ανησυχείτε ουδόλως..

Αυτά που σας συμβαίνουν είναι απολύτως φυσιολογικά.
Δεν βρήκα τίποτα το ανησυχητικό μετά από ενδελεχή εξέταση στο κείμενό σας.

Η βροχή των ημερών σε συνδυασμό με το ανήσυχον του χαρακτήρος και τις πρόσφατες αϋπνίες έχουν ως αποτέλεσμα τα εν λόγω.

Και βέβαια είστε καλά. Φαίνεται άλλωστε.

Για το laptop, δεν γεννάται επίσης ζήτημα. Η ίαση της περίπτωσής του δεν διαρκεί πάνω από μερικά κλίκ.

Για την ύπαρξη συνωμοσίας θα χρειαστώ εργαστηριακές εξετάσεις. (Έλαβα ήδη τα σχετικά δείγματα...)

Θα σας συστήσω αγωγή την οποία και ευλαβικά θα τηρήσετε.

(Θυμηθείτε, γνωρίζω ανίατη τέτοια περίπτωση).

Παρακαλώ για οποιαδήποτε επεξήγηση ή διευκρίνηση, επισκευθείτε το ιατρείο στη γνωστή διεύθυνση.


Ο Ιατρός υπηρεσίας

Masterpcm

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι που μεγαλώνει η μέρα. οργιάζει η φύση. και αν είσαι σε ένα γραφείο και βλέπεις έξω να οργιάζει ε μια μελαγχολία σε πιάνει.
τις γλώσσες αφαίρεσέ τες, αν δεν τις χρειάζεσαι. (από τον πίνακα ελέγχου/ τοπικές ρυθμίσεις και ρυθμίσεις γλώσσας/ πληκτρολόγια και γλώσσες) ;)
το ξαναέβαλα να το ακούσω δεύτερη φορά. να 'ξερες μόνο τι εικόνες μου έφερες! pavlo's dog!! τι αδιάνοητος δίσκος!
πολύ καλό σου βράδυ! φιλιά πολλά!

ruth_less είπε...

Υάδα μου, να συμβαδίσεις με την Άνοιξη με την πρώτη ευκαιρία - ΕΞΩ.

Μύρισε, νοιώσε, γέμισε... και μετά κεφάλια μέσα πάλι στη δουλειά. Δες την σαν το μέσο που μας προσφέρει την πολυτέλεια της απόλαυσης αργότερα...

Φιλιά πολλά.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μη στεναχωριέσαι Υαδα μου.
Φταίει ο καιρός ,είμαστε όλοι χάλια
Κανε υπομονή κοντεύει το 3 4 5 6μερο της πρωτομαγιάς.
Καλό βράδυ

Marianthi Christofidou είπε...

Μεχρι να φύγει - με το καλό - η Άνοιξη, το πιο πιθανό είναι ότι θα έχουμε λαλήσει, το μυαλό μας δεν θα βρίσκει γη για προσγείωση και η καρδιά... άστα να πάνε!!! Το παρήγορο σε όλα αυτά, είναι ότι όσο μιλάς και μοιράζεσαι αυτό που αισθάνεσαι με τους γύρω σου, συνειδητοποιείς ότι όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, και τελικά όλο αυτό έχει την πλάκα του!!!! Τώρα Υάδα μου, αυτό που με ανησυχεί -στη δική σου περίπτωση - είναι το γεγονός ότι ξαφνικά το lap top σου μιλάει κορεάτικα και τσέχικα... εδώ και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!!!

Υάδα είπε...

Masterpcm/ιατρέ υπηρεσίας καλησπέρα :-)

Μέχρι σήμερα ευτυχώς δεν έβρεξε. Θα βρέξει.. Έχει συννεφιάσει ο ουρανός και βλέπω να κατεβάζει καρέκλες, τραπέζια, ταβάνια, να μη σου πω ότι θα φάω χαλάζι με το κουτάλι οσονούπω.

Το λαπιτόπ καλά κρατεί. Το συνέδεσα με οξυγόνο και πλέον λειτουργεί κάτω από φυσιολογικές συνθήκες. Η άνοιξη και ο έρως και πολλά πολλά ακόμη ήσαν οι αιτίες του υπέρμετρου ζήλου για εκμάθηση νέων γλωσσών.

Συνωμοσία δε γνωρίζω αν τελικώς υπήρξε. Ελπίζω τα εργαστηριακά σου ευρήματα να αποφέρουν μια ορθή γνωμάτευση με την αντίστοιχη αγωγή.

Καλό σας βράδυ εύχομαι και καλό ξεκίνημα στη νέα εβδομάδα. :-))

Υάδα είπε...

b|a|s|n\i/a καλησπέρα :-)

Η μέρα μεγαλώνει, οι νύχτες μικραίνουν χωρίς ευτυχώς να χάνουν κάτι από τη λάμψη τους. Η μελαγχολία έχει περιοριστεί στο ελάχιστο. Thanks God!!!
Οι γλώσσες πήραν τη σωστή τους θέση, προσαρμόστηκαν στις συνθήκες.
Όσο για το τραγούδι, ό,τι κι αν πούμε θα είναι λίγο.. Απλά εκπληκτικό..
Τι σου κάνει η έμπνευση!!! Πόσα ταξίδια σε πάει..

Να είσαι καλά. Καλό βραδάκι να έχεις :-))

Υάδα είπε...

Ruth_less μου καλησπέρα :-)

Όλο έξω. Και έχει κάτι μοναδικά απογεύματα τις τελευταίες μέρες, αν εξαιρέσεις το σημερινό που η βροχή θα μας κάνει συντροφιά. Και το περίεργο όλων είναι ότι είναι η πρώτη φορά που δεν τη θέλω κοντά μου… ας πάει μακριά. Όχι εδώ, όχι σήμερα.

Και τι ωραία όταν όλες μα όλες οι αισθήσεις λειτουργούν στο 100% τους…
Δε χρειάζεται κάτι άλλο. Μόνο αυτό..

Καλό σου βραδάκι.
Σε φιλώ. Να είσαι καλά :-)

Υάδα είπε...

ΦΟΥΛΗ μου καλησπέρα :-)

Και η καθημερινότητα μια χαρά είναι. Ανέκαθεν είμαι και ήμουν της λογικής ότι όλες τις μέρες οφείλουμε στον εαυτό μας και στους γύρω μας να ζούμε όπως λαχταράμε, όχι μόνο τις αργίες ή τα τριήμερα. Άλλωστε αν όλον τον υπόλοιπο χρόνο είμαστε χάλια, τότε βράσε όρυζα…
Με καταλαβαίνεις φαντάζομαι έτσι;

Καλό βραδάκι να έχεις.
Φιλιά πολλά :-)

Υάδα είπε...

Manani μου καλησπέρα :-)

Ας μη βρει γη να προσγειωθεί η καρδιά. Ας χτυπάει πάντα δίπλα σε μια άλλη. Έτσι οι χτύποι της είναι καλύτεροι, δυνατότεροι, βιωσιμότεροι.

Γενικότερα η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια με την περίπτωσή μου, αλλά κάποια στιγμή μπορεί να γίνω και πειραματόζωο για χάρη της… ;-)

Να είσαι καλά. Καλό βραδάκι να έχεις όπως το λαχταράς.
Φιλιά πολλά :-)