Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Take care...

Για κάποιες μέρες θα λείψω από αυτόν το χώρο. Η δουλειά μου τρώει τον περισσότερο χρόνο από το 24ωρό μου (μακάρι να ήταν παραπάνω) και το βασικότερο, το λατρεμένο μου lap top τελικώς απεβίωσε και πριν τις γιορτές δε νομίζω να το αντικαταστήσω με άλλο (εκτός εάν ο Άγιος Βασίλης έρθει νωρίτερα φέτος).



Όσο μπορώ να κλέβω λίγο χρόνο, θα διαβάζω όσα γράφετε στα δικά σας blogs και θα χαίρομαι να μαθαίνω πως είστε καλά. Το mail μου βρίσκεται στο προφίλ μου, αν θέλετε να τα λέμε και από εκεί.

Να προσέχετε και να χαμογελάτε, ακόμη και στα δύσκολα. Σύντομα θα τα ξαναπούμε.

Σας φιλώ γλυκά και σας αφήνω ένα λατρεμένο μου τραγούδι για συντροφιά.

14 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάει το λαπ τοπ πέθανε;
Εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε,
Και που ξέρεις μπορεί ο άγιος Βασίλης,να σου το φέρει!κοίτα να
ανοίξεις την καμινάδα!!
Φιλιά πολλά καλή μου....

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Φιλιά και σένα γλυκιά μας:)

Και, δεν πειράζει, ευκαιρία για λίγη
αποτοξίνωση, κοίτα να περνάς καλά.

Καλό σ/κ, θα μας λείψεις.
(λίγο ε, μη το πάρεις και πάνω σου:) )

προφήτηs είπε...

ελπίζω να έρθει πιο νωρίς ο Αι-Βασίλης φέτος... για να μην λείψεις τόσο πολύ, παραμόνο λίγο...

αν και... οι μέρες θα γίνουν λεπτά όταν εμφανιστείς ξανά...

καλησπέρα

Φως στα όνειρα είπε...

πρώτον ..εμείς θα τα λέμε δεν το συζητάω αυτό το ξέρεις.
Δευτερον είσαι σίγουρη ότι πάει το laptoπ;Εγώ νόμιζα 'ότι τελείωσε το δικό μου πιο γρήγορα από το δικό σου-από τις 25 δεν είχα laptop΄-και τελικά το πήγα εκέι που το πήρα και μου το έκανε format.Αν δεν έχεις πάει πήγαινε εκεί που το αγόρασες και πες τους το..Ίσως δεν τελειωσε το laptop αλλά απλά χρειάζεται επανεγκατάσταση των προγραμμάτων σου..Απλά κράτα τα αρχεία σου..
Τρίτον θα μου λείψει να σε διαβάζω στο blog σου..
Φιλάκια πολλά και μέχρι να τα ξαναπούμε -και για πάντα εννοείτα-πολλά χαμόγελα ΥΑΔΑ μου..

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι που είναι βράδυ περίεργο μας αποτέλειωσε και το απίστευτο άσμα.
να 'σαι πάντα καλά. να έρθει γρήγορα ο άι βασίλης μα φήμες λένε ότι μπορεί να τον αντικαταστήσει ο γερμανός. ;) καλό σου βράδυ!

ruth_less είπε...

Πάει τελικά ε, δεν το σώσαμε; Άντε σύντομα να έρθει ο Άη Βασίλης να σου φέρει καινούργιο! Κοίτα μην το ρίξει απ΄την καμινάδα και σπάσει κι αυτό!!

Μην λείψεις πολύ, ακούς; Φιλιά πολλά.

Σκιά με παλμό είπε...

Ελπίζω να μη λείψεις πολύ... Γιατί απλά όλο αυτό που γίνεται εδώ είναι η συνέχεια μια ζωής μισής... Και αυτή η μισή δε μπορεί να τη βιώσει κανείς στο κόσμο... μα στο όνειρο...



άντε τώρα να χαμηλώσουν οι παλμοί...

Υάδα είπε...

@ ΦΟΥΛΗ

Το καημένο μάλλον πέθανε.. και τα ανταλλακτικά του επειδή κοστίζουν όσο ένα καινούργιο μάλλον θα το αλλάξω κάποια στιγμή. Τζάκι δεν έχω, αλλά ελπίζω να έρθει φέτος ο Άγιος Βασίλης με άλλον τρόπο, γιατί εδώ και χρόνια με αποφεύγει ;-)

Φιλιά πολλά

Υάδα είπε...

@ Κωνσταντίνε

Αποτοξίνωση στο 1000%. Ούτε μια ταινία δεν μπορώ να δω, ούτε τραγούδια να ακούσω, ούτε ανάρτηση να γράψω.. Άσε γιατί πολύ μου έχει λείψει..

Εγώ λίγο θα σας λείψω ε; Οκ… Οκ… το σημειώνω αυτό :P

Φιλιά πολλά πολλά

Υάδα είπε...

@ προφήτη

Κι εγώ το ελπίζω.. για να δούμε όμως, θα γίνει όπως τα λες;

Καλό βράδυ καλέ μου

Υάδα είπε...

@ Ευρυδίκη

Δε θα χαθούμε καλή μου. Εδώ θα είμαι, λιγότερο βέβαια και στα κλεφτά, αλλά από το τίποτα, καλό είναι και αυτό. Κι εμένα μου λείπει να σας διαβάζω. Έχουν πέσει όλα μαζεμένα αυτόν τον καιρό σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Κάποια ευχάριστα, κάποια που θέλουν να δώσω όλον μου τον εαυτό… μα δεν παραπονιέμαι.

Και να ξέρεις πως σου χαμογελάω και είμαι καλά. Φιλιά πολλά πολλά :-)

Υάδα είπε...

@ b|a|s|n\i/a

Το τραγούδι είναι όντως απίστευτο… με ταξιδεύει κάθε φορά που το ακούω και χάνομαι στους ήχους και στα λόγια του. Ελπίζω το πλαίσιο ή ο germanos ή ο κωτσόβολος να γίνουν αη βασίλης για φέτος. Αν και έχω πολλά που θέλω να ζητήσω… Να δω τι θα προλάβει να μου δώσει…

Να είσαι καλά Βασίλη μου.

Υάδα είπε...

@ ruth_less

Δεν το σώσαμε τελικά. Αν δεις τον Αη Βασίλη, πες του πως έχω μια λίστα από ευχές για φέτος.. Με προτεραιότητα αυτές της καρδιάς..

Φιλιά πολλά ψυχή μου. Να χαμογελάς ε;

Υάδα είπε...

@ Σκιά με παλμό

Κι εγώ το ελπίζω. Εδώ τριγύρω είμαι και θα είμαι. Δε θα χαθώ.

Και η ζωή θα γίνει ολόκληρη μια μέρα και θα μοιάζει με όνειρο. Είμαι σίγουρη γι αυτό. Αρκεί να το πιστέψεις και να το διεκδικήσεις.

Μια ευχή μονάχα: Μη χαμηλώσεις ποτέ τον παλμό σου. Θέλω να τον ακούω… με τον δικό μου τρόπο…